fbpx
Skip to content Skip to footer

Nuo skambučių valdymo iki dirbtinio intelekto

Ateitį kuriančios kontaktų valdymo strategijos formuojamos ir įgyvendinamos atsižvelgiant į konkrečias verslo aplinkas bei KPI rodiklius. Strategijos komponentai ir pagrindinės teikiamos paslaugos:

Profesionalus klientų aptarnavimo ir pardavimų valdymo įgyvendinimas kasdienėse rutinose priklauso nuo išpuoselėtos pusiausvyros tarp žmogiškųjų kompetencijų ir aukštųjų komunikacijos technologijų, tokių kaip dirbtinis intelektas.

Šioje srityje svarbu turėti aukštas žmogiškas kompetencijas, tokias kaip gebėjimas klausyti, suprasti klientų pageidavimus ir teikti jiems sprendimus. Kontaktų centras yra vieta, kurioje kontaktų aptarnavimo ir pardavimų specialistai dirba, naudodami moderniausias technologijas, kad greitai ir efektyviai atsakytų į klientų užklausas.

Kuriame pasitikėjimą

Kuriame ilgalaikę verslumo vertę! Mūsų tikslas yra augti.

0
Projektų
0
Kalbomis
0
Metų
0
Darbuotojų
kompleksinės kontaktų valdymo strategijos

Parduokite šiandien, nenustokite augti rytoj

Galutinių klientų patirtis bendraujant su Jūsų prekės ženklu turi būti maloni, autentiška, nuosekli ir nenutrūkstama.Šiam tikslui Credo Partners vadovaujasi unikalia tradicinių ir skaitmeninių kanalų integracijos metodika . Jūsų prekės ženklas yra vienas. Vieninga privalo būti ir Jūsų komunikacija visuose įeinančiuose ir išeinančiose kontaktuose.

Standartinis kontaktų centro paslaugų paketas, kurį užtikriname savo klientams, leidžia verslui patenkinti dabarties poreikius apsaugoti status quo ir užkardyti komunikacijos grėsmes puoselėjant konstruktyvų ir kokybišką santykį su klientais. Tačiau, nors šiandienos verslo poreikių tenkinimas yra prioritetas Nr. 1 , juo neapsiribojame. Nes giluminis Credo Partners tikslas padėti savo partneriams drąsiai pasitikti ateitį bei pasinaudoti naujai atsiveriančiomis galimybėmis.

Tam, kad įgautumėte naujų konkurencinių pranašumų, parduotumėte daugiau ir augtumėte greičiau, rengiame ir padedame įgyvendinti kompleksines kontaktų valdymo strategijas. Šios strategijos yra orientuotos į kryptingą ir tvarų kliento KPI rodiklių siekimą bei pamatuojamą investicinę grąžą, o jų įgyvendinimas paremtas pažangiausiomis kontaktų valdymo technologijomis.

kalendorius

Renginiai

Kokybė ir efektyvumas, taip galiu apibūdinti mūsų bendradarbiavimą su Credo Partners. Dažnai susidurdavome su viršsraučiu ir nusprendėme ieškoti partnerių kurie galėtų padėti su juo efektyviau tvarkytis. Bendradarbiaujant su Credo šią problemą greitai išsprendėme, o kokybės rodikliai taip pat pakilo.

Laurynas (Telekomunikacijos)

Projektų vadovas

Dirbame su Credo jau antri metai ties pardavimų projektu ir jų suteiktos paslaugos pilnai užpildo mūsų poreikius. Kadangi mūsų siūloma paslauga yra pakankamai nišinė, esame sužavėti kaip greitai Credo sugebėjo įsisavinti svarbiausią informaciją ir taktikas, kad patraukti klientus.

Jūratė (Draudimas)

Verslo plėtros vadovė
Vytautas (E. prekyba)

Projekto vadovė nuo pat pirmos dienos rūpinosi mūsų projektu. Parodytas profesionalumas, noras padėti ir atsidavimas yra tai kas padėjo mums pasiekti gerų rezultatų. Nuolatos suteikdavo naujų pasiūlymų kaip galėtume pakelti vieną ar kitą rodiklį, greičiau išspręsti klientų klausimus ir padidinti pasitikėjimą mūsų įmone.

Vytautas (E. prekyba)

Rinkodaros vadovas
Jūsų augimas - mūsų prioritetas

Parduokite šiandien, nenustokite augti rytoj

Pakalbėkime apie klientų aptarnavimą, pardavimus arba karjerą