fbpx
Skip to content Skip to footer

Prekybos sėkmė gyva kliento jausmais: ar jis žino, myli, jaučiasi išklausytas ir išgirstas, suprastas ir ypatingas. Todėl jeigu jau mintyse bręsta poreikis tokiems sprendimams, kaip:
– klientų aptarnavimo linijos (informavimas apie lojalumo programas, parduotuvių darbo laiką, asortimentą ir pan.);
– kokybės ir pasitikėjimo linijos (informavimas apie brokuotas prekes, garantinį grąžinimą ir pan.);
– papildomi pardavimai, naudojantis esama privačių klientų duomenų baze (skambučiai, siūlant įsigyti papildomų prekių, informuojant apie naujas kolekcijas ir pan.);
– padėkos skambučiai klientams (padėka įsigijus prekes, informavimas apie lojalumo programas, sukauptus lojalumo taškus);
– užsakymų priėmimas/ informacijos teikimas telefonu, e. paštu ar internetu pardavimų kampanijų, akcijų, masinių išpardavimų metu;
– darbuotojų su darbo vieta nuoma (profesionalus, specialiai atrinktas, visa reikalinga įranga darbui aprūpintas specialistas).
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis: klientų aptarnavimas/ apklausos telefonu.