fbpx
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Paskutinį dešimtmetį turizmo sektorius yra vienas greičiausiai augančių verslo sektorių pasaulyje. 2015 m. sudarė net 9,8 % pasaulio bendrojo vidaus produkto. Kartu su augimu atsiranda ir daug galimybių: kuriamos naujos darbo vietos, ieškoma naujų būdų diversifikuotis. Turizmo sektoriaus prognozės yra optimistinės artimiausiu laikotarpiu, tačiau tai reiškia, kad konkurencija taip pat augs. Kad sėkmingai konkuruotų rinkoje, įmonės privalo priimti inovatyvius sprendimus ir tobulėti kartu su klientais. Vienas geriausių būdų tai pasiekti – nepriekaištingas klientų aptarnavimas kontaktų centro pagalba.
Turizmo agentūros vienu metu klientui turi suteikti daug informacijos: nuo keleivių saugumo iki pramogų kelionėje, ne gana to užtikrinti sklandžią, be rūpesčių kelionę. Įsivaizduokite, ar tai būtų įmanoma atlikti be klientų aptarnavimo skyriaus? Be kvalifikuotų profesionalų komandos ko gero neaptarnautumėte visų užklausų, nesuorganizuotumėte geriausių kelionių, dėmesio klientams skirtumėte taip pat mažiau. Galiausiai klientai pasirinktų konkurentus.
Kad būtumėte Nr. #1 jums neabejotinai padės kontaktų centro paslauga 24/7:

  • Pirmo įspūdžio formavimas. Pirmas įspūdis – labai svarbus visiems verslo sektoriams, o kelionių agentūroms tai pagrindas. Agentūros patikimumas yra vertinamas nuo bendravimo su klientais efektyvumo: agentūra negali praleisti nei vieno skambučio, ar palikti neatsakyto Facebook komentaro 24/7, nes tai įtakoja prekės ženklo įvaizdį.
    Turėdami santykių su klientais palaikymo ekspertų komandą galėsite būti tikri:
  • kad Jūsų klientus aptarnauja nuo pat pirmos minutės kai jie kreipiasi telefonu, socialiniais tinklais, el. paštu, life chat‘o sistema, SKYPE, SMS ir kitais susisiekimo kanalais.
  • Kad su esamais klientais santykiai nuolat palaikomi.
  • Nuoseklus prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Aptarnaujant klientus užtikriname, kad visais susisiekimo kanalais yra laikomasi aukščiausių klientų aptarnavimo standartų.
  • Greitos ir tikslios paslaugos. Kontaktų centro konsultantai valdo ne tik visus susisiekimo kanalus, bet ir turi reikiamus komunikavimo įgūdžius ir žinias apie teikiamas paslaugas. Palikite klientų aptarnavimo rūpesčius mums ir rūpinkitės savo verslo plėtra!