Reguliarūs klientų aptarnavimo, ryšių su klientais ir pardavimų veiklų auditai padės identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias Jūsų verslo vietas ir padės Jūsų verslui išlikti viršūnėje!
Atliekant auditą, dirbame tokiu nuoseklumu:
- atliekame pardavimų, ryšių su klientais palaikymo ir klientų aptarnavimo auditą.
- Nustatomos ir prioritetizuojamos probleminės sritys.
- Pateikiami galimi sprendimai veiklos gerinimui.
- Suprojektuojama standarto struktūra, aprašomi pardavimų ir klientų aptarnavimo veiklą reglamentuojantys procesai.
- Pristatomas standarto komunikavimo planas.
- Aptariami standarto palaikymo ir atnaujinimo veiksmai.
- Suplanuojami pokyčiai organizacijos mastu.
- Parengiamas veiksmų planas.
- Jei įmonė pageidauja, dalyvaujame įgyvendinime arba tik tam tikruose kontroliniuose taškuose.
- Keičiami darbuotojų nuostatai ir pristatomi nauji procesai.
- Darbas vyksta glaudžiai bendradarbiaujant su darbuotojais bei kartu parengiamas ir pastovaus tobulėjimo planas.