SMILES ARE CREATED WITH TRUST
Let’s talk about customer service, sales or careers
A progressive approach to contact management
Customer journey 2.0
We are where your business speaks. We are everywhere, all the time.
To make sure you speak and hear your customers and manage every contact with excellence.
The strongest understand that customer relationships are the alpha and omega of business. That's why managing inbound and outbound contact can no longer be simply "neat" and shameless:
01. Customer journey management must create high added value
02. Unleash business growth potential.
The Credo Partners Contact Centre offers businesses a new, sustainable and technologically advanced approach to contact management called Customer Journey 2.0.
Smiles are created with trust.
Trust is - Credo Partners
We earn your trust by designing and implementing contact management strategies that optimise your customer journey.
To make your brand more loved by your customers and more sales for you. And to make you smile.
Incoming and outgoing calls administration
Sales management and customer relations programs
Personnel search and selection
Digital marketing
Atsiliepimai
Kokybė ir efektyvumas, taip galiu apibūdinti mūsų bendradarbiavimą su Credo Partners. Dažnai susidurdavome su viršsraučiu ir nusprendėme ieškoti partnerių kurie galėtų padėti su juo efektyviau tvarkytis. Bendradarbiaujant su Credo šią problemą greitai išsprendėme, o kokybės rodikliai taip pat pakilo.
Laurynas (Telekomunikacijos)
Dirbame su Credo jau antri metai ties pardavimų projektu ir jų suteiktos paslaugos pilnai užpildo mūsų poreikius. Kadangi mūsų siūloma paslauga yra pakankamai nišinė, esame sužavėti kaip greitai Credo sugebėjo įsisavinti svarbiausią informaciją ir taktikas, kad patraukti klientus.
Jūratė (Draudimas)
Projekto vadovė nuo pat pirmos dienos rūpinosi mūsų projektu. Parodytas profesionalumas, noras padėti ir atsidavimas yra tai kas padėjo mums pasiekti gerų rezultatų. Nuolatos suteikdavo naujų pasiūlymų kaip galėtume pakelti vieną ar kitą rodiklį, greičiau išspręsti klientų klausimus ir padidinti pasitikėjimą mūsų įmone.
Vytautas (E. prekyba)
Find out how we can help you!
Let’s talk about customer service, sales or careers
Sell today, don't stop growing tomorrow
The end-customer experience with your brand must be pleasant, authentic, consistent and uninterrupted.
To achieve this, Credo Partners follows a unique methodology of integrating traditional and digital channels. Your brand is one.
Your communication must be the same across all inbound and outbound contacts.