fbpx
Skip to content Skip to footer

Kontaktų centras yra specializuota įmonė, kuri teikia klientų aptarnavimo, pardavimų ir kitas susijusias paslaugas verslui. Mes padedame jums efektyviai valdyti klientų komunikaciją, pagerinti klientų patirtį ir padidinti jūsų verslo efektyvumą.

Pagrindiniai privalumai yra:

  • Profesionalus klientų aptarnavimas 24/7;
  • Efektyvus komunikavimas per daugelį kanalų: telefoną, el. paštą, live chat’ą ir kt.;
  • Galimybė fokusuotai dirbti su pagrindinėmis klientų problemomis;
  • Didinamas klientų pasitenkinimo lygis ir lojalumas.;
  • Įmonės įvaizdžio gerinimas.

Mūsų paslaugų spektras apima įeinančių ir išeinančių kontaktų aptarnavimą, pardavimų valdymo programas, chat valdymą, online rinkodaros sprendimus, žmogiškųjų išteklių valdymą ir kontaktų valdymo audito paslaugas.

Mes specializuojamės daugybėje verslo sričių, įskaitant: telekomunikacijas, energetiką, logistiką, el. prekybą, draudimą, sveikatą ir kt. Mes siekiame pritaikyti mūsų žinias konkretiems jūsų verslo poreikiams.

Bendradarbiavimas su mumis prasideda nuo konsultacijų ir jūsų poreikių analizės. Mes sukursime tinkamą planą ir pasiūlome sprendimus, kurie geriausiai atitinka jūsų tikslus.

Mūsų komanda yra sudaryta iš aukštos kvalifikacijos specialistų, kurie turi žinias ir patirtį klientų aptarnavimo, technologijų, komunikacijos, rinkodaros, pardavimų, kokybės užtikrinimo srityse. Mes nuolat tobuliname savo žinias ir įgūdžius, siekdami užtikrinti aukščiausią aptarnavimo lygį.

Pranašumas

Parduokite šiandien, nenustokite augti rytoj

Galutinių klientų patirtis bendraujant su Jūsų prekės ženklu turi būti maloni, autentiška, nuosekli ir nenutrūkstama. Šiam tikslui Credo Partners vadovaujasi unikalia tradicinių ir skaitmeninių kanalų integracijos metodika. Jūsų prekės ženklas yra vienas. Vieninga privalo būti ir Jūsų komunikacija visuose įeinančiuose ir išeinančiose
kontaktuose.

Standartinis kontaktų centro paslaugų paketas, kurį užtikriname savo klientams, leidžia verslui patenkinti dabarties poreikius apsaugoti status quo ir užkardyti komunikacijos grėsmes puoselėjant konstruktyvų ir kokybišką santykį su klientais. Tačiau, nors šiandienos verslo
poreikių tenkinimas yra prioritetas Nr. 1 , juo neapsiribojame. Nes giluminis Credo Partners tikslas padėti savo partneriams drąsiai pasitikti ateitį bei pasinaudoti naujai
atsiveriančiomis galimybėmis.

Tam, kad įgautumėte naujų konkurencinių pranašumų, parduotumėte daugiau ir augtumėte greičiau, rengiame ir
padedame įgyvendinti kompleksines kontaktų valdymo strategijas. Šios strategijos yra orientuotos į kryptingą ir tvarų
kliento KPI rodiklių siekimą bei pamatuojamą investicinę grąžą, o jų įgyvendinimas paremtas pažangiausiomis kontaktų valdymo technologijomis.