fbpx
Skip to content Skip to footer

Mes esame pasiruošę pakalbėti apie jūsų poreikius ir aptarti klientų aptarnavimą, pardavimus arba karjeros galimybes.

Mes pasiūlysime jums geriausius sprendimus ir padėsime pasiekti išsikeltus tikslus.

balandžio 2024
Pr
An
Tr
Kt
Pn
Št
Sk
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
D.U.K.

Klausimai

Kontaktų centras yra specializuota įmonė, kuri teikia klientų aptarnavimo, pardavimų ir kitas susijusias paslaugas verslui. Mes padedame jums efektyviai valdyti klientų komunikaciją, pagerinti klientų patirtį ir padidinti jūsų verslo efektyvumą.

Pagrindiniai privalumai yra:

  • Profesionalus klientų aptarnavimas 24/7;
  • Efektyvus komunikavimas per daugelį kanalų: telefoną, el. paštą, live chat’ą ir kt.;
  • Galimybė fokusuotai dirbti su pagrindinėmis klientų problemomis;
  • Didinamas klientų pasitenkinimo lygis ir lojalumas;
  • Įmonės įvaizdžio gerinimas.

Mūsų paslaugų spektras apima įeinančių ir išeinančių kontaktų aptarnavimą, pardavimų valdymo programas, chat valdymą, online rinkodaros sprendimus, žmogiškųjų išteklių valdymą ir kontaktų valdymo audito paslaugas.

Mes specializuojamės daugybėje verslo sričių, įskaitant: telekomunikacijas, energetiką, logistiką, el. prekybą, draudimą, sveikatą ir kt. Mes siekiame pritaikyti mūsų žinias konkretiems jūsų verslo poreikiams.

500

Pasitikėjimą kuriantys žmonės

Nei technologijos, nei strateginis pasiruošimas neturėtų reikšmės, jei stokotume talentų kasdieniam savo klientų kontaktų valdymui. „ Credo Partners “ didžiuojasi savo „elitine penkiašimtine“ rinktinių darbuotojų komanda. Tai žmonės, kurie tiki komunikacijos galia ir kurie nestokoja nei bendravimo įgūdžių, nei asmeninės atsakomybės, nei noro augti ir pasiekti daugiau.

Šypsenas kuria pasitikėjimas, kurį sukuriame tarp Jūsų ir klientų. Todėl kartelę savo darbuotojų kompetencijoms privalome nuolat kelti aukštyn. Jūsų klientus siekiame aptarnauti taip, kaip tai darytumėte Jūs: atsakingai ir profesionaliai, išlaikydami Jūsų prekės ženklo toną, pasikliaudami moderniausiomis technologijomis, tarnaudami Jūsų verslo interesui ir augindami Jūsų pardavimus, girdėdami pašnekovą ir užtikrindami kiekvieno kontakto atitiktį BDAR reikalavimams.

Tai reiškia, jog „Kliento kelionės 2.0“ valdymas kasdienėje praktikoje iš kiekvieno mūsų darbuotojo pareikalauja absoliutaus atsidavimo ir plačių tarpdisciplininių kompetencijų. Būtent todėl Credo Partners nuolatos investuoja į pažangiausius pardavimo, komunikacijos, teisės, technologijų bei psichologijos mokymus savo vadybininkams. Ir būtent todėl mūsų komandos nariai, „pabaigę“ Credo Partners kontaktų valdymo mokyklą, vėliau tampa tokie geidžiami darbo rinkoje. Tik įsėjame: savo žmones mes mylime ir nieko niekam lengvai neatiduodame!