fbpx
Skip to content Skip to footer

Kol klientams pokalbis su draudėju asocijuojasi su greita, operatyvia, tikslia pagalba, tai reiškia užaugintą abipusio pasitikėjimo ryšį. Todėl jį branginant ir puoselėjant toliau, vieną dieną Jums, draudėjui, gali prireikti patikimų partnerių tokiose srityse, kaip:
– klientų aptarnavimas (didėja poreikis atsiliepti į klientų skambučius, informuojančius apie atsitikusį draudiminį įvykį, norinčius konsultacijos tiek darbo, tiek nedarbo valandomis, tiek lietuvių, tiek užsienio kalbomis);
– klientų aptarnavimas naujais kanalais (internetiniai pokalbiai, socialiniai tinklai, savitarna);
– papildomų paslaugų pardavimas, naudojant esamų klientų duomenų bazę;
– padėkos ir/ ar rūpesčio suteiktų paslaugų kokybe skambučiai apsidraudusiems, užsisakiusiems naujas paslaugas ar pratęsusiems esamas sutartis;
– darbas su klientų paraiškomis dėl įvykusių draudimo įvykių (informacijos analizė, draudiminių įvykių analizė, informacijos teikimas suinteresuotoms šalims);
– įvairi administracinė biuro veikla (draudimo anketų informacijos suvedimas, analitinis darbas su informacija ir pan.).
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis: klientų aptarnavimas/ apklausos/ klientų lojalumo skambučiai.