fbpx
Skip to content Skip to footer

Visoms finansinėms institucijoms gerai atliekant analitinį darbą, konkurencinis pranašumas gali išryškėti aptarnavimo srity. Todėl suvokiant, koks čia svarbus santykis su klientu ir bent kartais pajuntant poreikį tokioms paslaugoms, kaip:
– klientų aptarnavimas (su teikiamomis finansinėmis paslaugomis susijusios informacijos suteikimas);
– klientų aptarnavimas nedarbo valandomis (pvz., iškilus būtinybei staiga blokuoti kredito korteles ar pan.);
– klientų aptarnavimas naujais kanalais (interneto pokalbių ar savitarnos pagalba, socialiniuose tinkluose);
– papildomų paslaugų pardavimas esamiems klientams;
– darbuotojų su darbo vieta nuoma įvairiai administracinei biuro veiklai (pvz., informacijos suvedimas į duomenų bazes, analitinis darbas su informacija ir pan.).
Kontaktų centras padeda:
-didinti klientų pasitikėjimą aptarnaujant įvairiomis užsienio kalbomis;
– išspręsti klientų problemas daug greičiau;
– teikti paslaugas 24/7;
– duomenų apie klientus rinkimas ir veiklos gerinimas.
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis: klientų aptarnavimas/ klientų paieška/ apklausos telefonu/ lojalumo skambučiai.