Visoms finansinėms institucijoms gerai atliekant analitinį darbą, konkurencinis pranašumas gali išryškėti aptarnavimo srity. Todėl suvokiant, koks čia svarbus santykis su klientu ir bent kartais pajuntant poreikį tokioms paslaugoms, kaip:
– klientų aptarnavimas (su teikiamomis finansinėmis paslaugomis susijusios informacijos suteikimas);
– klientų aptarnavimas nedarbo valandomis (pvz., iškilus būtinybei staiga blokuoti kredito korteles ar pan.);
– klientų aptarnavimas naujais kanalais (interneto pokalbių ar savitarnos pagalba, socialiniuose tinkluose);
– papildomų paslaugų pardavimas esamiems klientams;
– darbuotojų su darbo vieta nuoma įvairiai administracinei biuro veiklai (pvz., informacijos suvedimas į duomenų bazes, analitinis darbas su informacija ir pan.).
Kontaktų centras padeda:
-didinti klientų pasitikėjimą aptarnaujant įvairiomis užsienio kalbomis;
– išspręsti klientų problemas daug greičiau;
– teikti paslaugas 24/7;
– duomenų apie klientus rinkimas ir veiklos gerinimas.
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis: klientų aptarnavimas/ klientų paieška/ apklausos telefonu/ lojalumo skambučiai.
