Gydymo įstaigos ir kontaktų centro bendradarbiavimas yra visapusiškai naudingas tiek pacientams, tiek gydymo įstaigų personalui. Gydymo įstaigose visi procesai turi vykti laiku ir „pagal knygą“, o svarbiausia yra užtikrinti, kad kiekvienas gautų paslaugas kada to reikia. Nuo to priklauso ne tik pacientų sveikata, bet ir gydymo įstaigos reputacija.
Kad visi gautų vienodas sąlygas, reikia geresnės pacientų priežiūros, profesionalios klientų aptarnavimo paslaugos. Kontaktų centras padės:
- mažinti veiklos sąnaudas, susijusias su pacientų aptarnavimu;
- užtikrinti medicininių duomenų saugumą, išsaugojimą ir vadybą;
- operatyviai aptarnauti klientus įvairiais susisiekimo kanalais;
- valdyti pacientų srautus pas gydytojus/ priminimai apie vizitus;
- aptarnauti klientus įvairiomis užsienio kalbomis, užtikrinant paslaugų prieinamumą visiems.