Telekomunikacijų rinkoje profesionalumas asocijuojasi su laiku ir erdve neapribota laisve. Todėl tą dieną, kai pastebėjote, jog Jūsų, telekomunikatorių, įmonę jau pradeda riboti rūpestis dėl:
– padidėjusių klientų aptarnavimo apimčių augant verslui;
– poreikio aptarnauti klientus nedarbo valandomis;
– techninės pagalbos klientams telefonu suteikimo bet kuriuo metu;
– stringančio naujų paslaugų pardavimo esamiems ir potencialiems klientams;
– pastabumo savų klientų atžvilgiu (sutarčių pratęsimas, klientų apklausos dėl jų pasitenkinimo teikiamų paslaugų kokybe, naujų klientų pasveikinimas tapus klientais ir pan.);
– priminimų skolininkams apie pradelstus mokėjimus;
– resursų kokybiškai efektyviems ir mažesniais kaštais galimiems atlikti darbams kompiuteriu…
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis: klientų paieška, klientų aptarnavimas, apklausos telefonu, lojalumo didinimo skambučiai.
